Trafiku ajror dhe numri i udhëtimeve pas krizës së shkaktuar nga virusi korona janë rikuperuar më shpejt se sa pritej dhe të gjitha anketat tregojnë se dëshira për të udhëtuar nuk po zvogëlohet dhe se më shumë njerëz po udhëtojnë nëpër botë sesa para vitit 2019. Megjithatë, epoka e biletave të lira të avionit dhe e udhëtimeve ajrore, të cilat ishin më të përballueshme se kurrë, duket se ka përfunduar.
Linjat ajrore në të gjithë Evropën kanë nisur të rrisin çmimet e biletave, duke shënuar fundin e linjave ajrore me kosto të ulët dhe arsyet janë, përveç pasojave të pandemisë, të gjitha problemet që lindën pas fillimit të krizës ukrainase.
Sipas faqes Shengen Visa Info, sipas statistikave të Ministrisë së Tranzicionit Mjedisor të Francës, çmimet e biletave në vend u rritën me 23.6 për qind vitin e kaluar, ndërsa faqja e internetit të rezervimeve të udhëtimeve Kayak zbulon se çmimet e fluturimeve ndërkombëtare nga Britania e Madhe u rritën me 18 për qind krahasuar deri në vitin 2022, transmeton bild.mk.
Pandemia, siç shkruhet nga mediat evropiane, ka ndryshuar shumë zakonet e punës, ndaj tani gjithnjë e më shumë kompani po miratojnë punën në distancë. Prandaj ka më pak udhëtime pune.
Këtë vit, siç tha Jens Bischoff, CEO i Eurowing, puna më e shtrenjtë dhe mirëmbajtja e aeroportit, si dhe çmimet e karburantit do të çojnë vetëm në një rritje të çmimeve të fluturimeve.
Siç ka paralajmëruar ai, fluturimet do të jenë 20 për qind më të shtrenjta gjatë këtij sezoni në krahasim me verën e vitit 2022. / bild.mk